Strängnäs hela dan då D:

God Morgon!
Idag vart det en liten sovmorgon, gud sååå skönt!!
Sov till 10:D
Men nu ska man strax iväg till Strängnäs och kika på lillebrors innebandy;)
Det blir väll sådär men det kan ju vara roligt att se hur jag spelade när jag var så liten;)
Men sen har man själv match imorron;)
Ska bli superkul men jag hostar och nyser hela tiden så Mamma tycker inte att jag ska spela men jag tänker spela iallefall;)
Men nu ska jag försöka kolla klart på Fredagens bb-avsnitt!
Ligger lite efter!!
Men vi ses ikväll elr i strängnäs om det finns internet:D
En tröja men hittar INTE en annan tröja som är skitsnygg!!!
En tröja som också e skitsnygg;)
Men de som jag köpte igår lägger jag upp bilder på sen;)
VILL HAAAA!!!
Vill också ha!
Men nu ska jag sticka;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0