Söndag...Skola imorron:(

Gud så tråkigt man kan ha asså!:(
Jag har supertråkigt!
Men Eva ( Min bonusmamma) sa att jag skulle ta och blogga lite så jag gör väll det då:D
Men i helgen har jag varit med Emma och varit barnvakt.
Emma var här i lördags och så var vi barnvakt i helgen:D
Jag ÄLSKAR barn o det gör Emma med och båda vill ha barn men efter att Emma sett bajsblöjan så tror jag inte hon var speciellt förtjust i barn längre och sa att hon ALDRIG skulle skaffa barn eller hur Emma?<3:*
Men nu ska man äta lite för att sedan åka iväg till mamma och imorron är det ju skola.
Ses kanske senare men annas ses vi imorron;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart vi kan:)

Puss<3

2012-03-11 @ 19:13:25
URL: http://blomsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0