Heej!

Heej!
Jag heter Moa och är 12 år (fyller 13 i december).
Jag älskar Innebandy, Shoppa och självklart mina älskade vänner<3
Jag har bloggat förut men på devote men kännde att jag vill eprova nått nytt och börjar nu blogga här.
Det här är mn tredje blogg för jag har haft en på blogspot.com förut också men trivdes ABSOLUT inte där!!
Jag har även många kompisar som blogga och ett stort intresse är att läsa andras bloggar:P
Här kommer ni att få följa mig i mitt liv, sporten, shoppingen och mycket outfits (ska jag försöka med för jag ha varit ganska dålig med det på andra bloggar jag haft).
Ni får supergärna kommentera och komma med tips!:)
Kommer även kanske ha några tävlingar där jag lottar ut om att bli länkad på min blogg.
Hoppas ni gillar den!
PS. Den är inte helt färdigfixad än.DS
Här är jag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0